Boston Blizzard

13 maart 2018

Een nieuwe dag met weer genoeg gekkigheid. Mocht je het je afvragen, onze koffers zijn nog steeds niet terecht. Jimmy en ik zijn gisteren na het schrijven van het blog nog even bezig geweest met het uitzoeken hoe of wat. We hebben geboekt via United, maar vlogen met Lufthansa, dus daar moeten we de claim neerleggen. Daar lag hij al, dus dat is op orde. Alleen om iemand van Lufthansa te pakken krijgen is een ander verhaal. Via twitter, facebook en contact formulier eens om meer info gevraagd, Zelfs hebben we nog gebeld, maar dat leverde ook niets op. Dus we weten nog steeds niets. Je moet toch iets doen tijdens een blizzard buiten.

DSC_0019

Ja, je leest het goed. We hebben hier nog meer gekkigheid te pakken. We hebben een heuze sneeuwstorm. Code rood idee, maar dan ook echt code rood.

Het leek in het begin best wel mee te vallen.

DSC_0023

Er lag zoals je misschien wel kunt zien maar een klein laagje sneeuw. Er moest door Kitty nog wat bij een pharmacy gehaald worden en nog wat kleine boodschapjes. Dus eerst even rustig ontbijten. Scrabled eggs ala Fre.

Ik had geen zin om mee te gaan iets met niet zo van sneeuw houden, maar ondertussen wel lekker foto's maken. Zij hebben zich gelukkig wel vermaakt.

DSC_0043DSC_0046

20180313_132904 van een cm of 4 rond 7.30 naar dit rond lunch. Er is al een mooi dik pak gevallen. Gelukkig klaarde het rond 14.30 op en waren we allemaal een beetje opgefokt door het binnen zitten. Moet zeggen dat ik cabin fever tegenwoordig een stuk beter begrijp.

We waren het met zijn allen zo zat en we wilden naar buiten dus zijn we naar het eerste en beste bakkerij gegaan voor koffie en iets lekkers.

Echte amerikaanse brownies. MMMMMM!

Verder was het wit buiten met kans op ijspegels ;)

20180313_15123220180313_15281520180313_15284220180313_152807

Onze huurauto is bijna niet meer te herkennen.

20180313_153222

Die zit ondergesneeuwd en de ruitenwissers staan niet omhoog zoals de inwoners hier doen. Dus dat is ook erg maf. Wel mooi plaatjes weer.

Inmiddels staat het de sneeuw zo hoog dat de het de zitting van de stoelen op het balkon hebben bereikt.
We hopen dat we er morgen opuit kunnen want de 2 heren hebben nog nieuwe broeken nodig.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Yvonne van Heusden:
    14 maart 2018
    Misschien kun je daar ski,s huren.